jelenagh@np.ac.rs

Jelena Grubor Hinić

Docent

Stečeno visoko obrazovanje

Osnovne studije

Filološki fakultet, Univerziteta u Beogradu – 2002 godine

Magistarske studije

Filološki fakultet, Univerziteta u Beogradu – 2008 godine

Doktorske studije

Filološki fakultet, Univerziteta u Beogradu – 2013 godine

Nastavna zvanja

Asistent

Državni univerzitet u Novom Pazaru – Naučna oblast / Engleski jezik i lingvistika – 2015 godine

Docent

Državni univerzitet u Novom Pazaru – Naučna oblast / Engleski jezik i lingvistika – 2017 godine

Angažovanje po predmetima

Fonetika engleskog jezika

Osnovne studije I – godina – Obavezni predmet

Metodika nastave engleskog jezika 1

Osnovne studije III – godina – Obavezni predmet

Metodika nastave engleskog jezika 2

Osnovne studije III – godina – Obavezan predmet

Engleski kao jezik struke 1

Osnovne studije III – godina – Obavezni predmet

Engleski kao jezik struke 2

Osnovne studije IV – godina – Obavezni predmet

KRATAK PRIKAZ STRUČNOG I PEDAGOŠKO-NAUČNOG RADA

Osnovu naučno-istraživačkog rada čine interdisciplinarna istraživanja iz različitih lingvističkih disciplina. Sprovedena istraživanja su prevashodno iz oblasti primenjene lingvistike (usvajanje stranog jezika, lingvistika obrazovanja i metodika nastave engleskog jezika) i sociolingvistike (jezik i rod, varijeteti engleskog jezika i sl).

RADOVI OBLJAVLJENI U CELOSTI (REFERENTNI ČASOPISI I ZBORNICI RADOVA)

Kategorija М20

1) Hinić, D, Grubor, J. & Brulić, L. (2017). Followership styles and job satisfaction in secondary school teachers in Serbia. Educational Management Administration & Leadership, 45 (3): 503–520. [DOI: 10.1177/1741143215623787; ISSN 1741–1432] M22
2) Grubor, J. (2013). The construct of perceived L2 speaking proficiency in a paired testing format. Poznań Studies in Contemporary Linguistics, 49 (2): 185–203. [DOI: 10.1515/psicl-2013-0007; ISSN 1897–7499] M23
3) Grubor, J. (2012). Motivisanost učenika za učenje engleskog kao stranog jezika. Nastava i vaspitanje, 61 (4): 680–695. [ISSN 0547–3330] M24
4) Grubor, J. & Hinić, D. (2011). Dominantne dimenzije stereotipa u etničkim i nacionalnim vicevima. Sociologija, 53 (4): 385–399. [DOI: 10.2298/SOC1104385G; ISSN 0038–0318] M24
5) Grubor, J. & Hinić, D. (2010). Extroversion: A factor influencing enjoyment in role play in EFL students? The New Educational Review, 21 (2): 293–305. [ISSN 1732–6729] M23

Kategorija M50

6) Miličević Petrović, M. i Grubor, Ј. (2019). Input i postignuće u usvajanju stranog jezika. Anali filološkog fakulteta, 31 (1): 183–212. [DOI: 10.18485/analiff.2019.31.1.10] M51
7) Grubor, Ј. (2018). Vannastavni input i stav prema učenju engleskog kao stranog jezika. Primenjena lingvistika, 19: 61–74. [DOI: 10.18485/primling.2018.19.6; ISSN 1451–7124] M52
8) Grubor, Ј. (2018). Stavovi roditelja prema učenju engleskog jezika svoje dece. Nastava i vaspitanje, 67 (3): 453–469. [DOI: 10.5937/nasvas1803453G; ISSN 0547–3330] M51
9) Grubor, J. (2017). Analytical measurement of L2 speaking proficiency in a final exam in English. Belgrade English Language and Literature Studies, 9: 49–62. [DOI: 10.18485/bells.2017.9.3; ISSN 1821–3138] M52
10) Grubor, J. (2016). Osvrt na ispitivanje „ženskog“ govora. Nasleđe (Kragujevac), 13 (33): 77–93. [DOI: 10.5937/naslKg1633077G; ISSN 1820–1768] M51
11) Grubor, J. (2015). Ispitivanje L2 stavova. Inovacije u nastavi – časopis sa savremenu nastavu, 28 (1): 140–148. [DOI: 10.5937/inovacije1501140G; ISSN 0352–2334] M51
12) Grubor, J. (2014). Rodno označeni nazivi za zanimanje, titule i zvanja u srpskom jeziku. Nasleđe (Kragujevac), 11 (27): 113–125. [ISSN 1820–1768] M51
13) Grubor, J. (2011). Stav govornika srpskog jezika prema (neologizmima) anglicizmima u srpskom jeziku. Prilozi proučavanju jezika, 42: 65–79. [ISSN 0555–1137] M52
14) Grubor, J. & Hinić, D. (2011). Pronunciation tendencies towards British and American English in EFL teachers in Serbia: Are teachers immune to global influences? Nasleđe (Kragujevac), 8 (17): 299–310. [ISSN 1820–1768] M51
15) Grubor, J. i Tomić, S. (2009). Usklađenost forme maturskog ispita iz stranog jezika u gimnazijama Srbije sa savremenim tokovima i tendencijama. Pedagogija, 64 (4): 554–558. [ISSN 0031–3807] M51
16) Grubor, J, Bjelogrlić, N. & Hinić, D. (2008). British or American English in Serbia, or both? Nasleđe (Kragujevac), 5 (11): 123–131. [ISSN 1820–1768] M51
17) Grubor, J. (2008). Role play: Fun or frustration? Language, Literature and Cultural Studies, 1 (1): 241–250. [ISSN 2065–3867] M53

Kategorija M30

18) Grubor, J. (2014). Beyond teaching English: Cooperative learning in class. In Z. Paunović (ed.), ELLSEE Proceedings (pp. 289–298). Belgrade, Serbia: Faculty of Philology, University of Belgrade. [ISBN 978–86–6153–197–2] M33
19) Grubor, J. & Hinić, D. (2013). Factors influencing EFL students’ attitudes towards role play. In I. Lakić & N. Kostić (ed.), Across Languages and Cultures (pp. 535–543). Podgorica, Montenegro: Institute of Foreign Languages, University of Montenegro. [ISBN 978–86–85263–10–1] M33
20) Grubor, J, Hinić, D. & Petrović-Desnica, J. (2011). How do EFL teachers feel about touching wood or knocking on wood? Attitudes and choice of British/American English. In N. Tomović & J. Vujić (eds.), ELLSIIR Proceedings, Volume I (pp. 447–456). Belgrade, Serbia: Faculty of Philology, University of Belgrade. [ISBN 978–86–6153–005–0] M33

RADOVI OBJAVLJENI U IZVODU (SAOPŠTENJA NA NAUČNIM SKUPOVIMA)

1) Grubor, J. (2019). What makes up the attitude to learning English: EFLS-ALE scale. ”Science Beyond Boundaries“ (21–22 September). Kosovska Mitrovica, Serbia: Faculty of Philosophy, University of Priština. M34
2) Grubor, J. & Gorčević, A. (2019). ’Hey, luv, why don’t you get me a cup of coffee?’ Contextual meaning and English native speakers’ views on top-rated pet names for women. “Language, Literature, Context“ (12–13 April). Niš, Serbia: Faculty of Philosophy, University of Niš. M34
3) Grubor, J. (2018). Vannastavni input i stav prema učenju engleskog kao stranog jezika. „Applied Linguistics Today (ALT 6)” (12–13. oktobar). Beograd, Srbija: Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu. M34
4) Grubor, J. (2015). Analytical measurement of L2 speaking proficiency in a final exam in English. “English Language and Literature Studies: Tradition and Transformation (ELLSTAT)” (23–24 October). Belgrade, Serbia: Faculty of Philology, University of Belgrade. M34
5) Hinić, D, Grubor, J. & Brulić, L. (2015). Povezanost dimenzija sledbeništva, motivacionih aspekata rada i zadovoljstva poslom nastavnika srednjih škola. „63. Naučno-stručni skup psihologa Srbije“ (27–30. maj). Društvo psihologa Srbije, Beograd. M64
6) Grubor, J. (2012). The construct of L2 oral performance in the context of paired testing in Serbia. “Applied Linguistics Today (ALT 4)” (12–14 October). Belgrade, Serbia: Faculty of Philology, University of Belgrade. M34
7) Grubor, J. & Hinić, D. (2008). Pronunciation tendencies: British vs American English in Serbia. “The First Belgrade International Meeting of English Phoneticians (BIMEP)“ (27–28 March). Belgrade, Serbia: Faculty of Philology, University of Belgrade. M34

PRIRUČNIK

1. Čičić N, Grubor J, & Ljiljak-Vukajlović M. (2003). Creativity in the classroom. In: Primary ELT Teacher Training Manual, British Council & Ministarstvo prosvete i sporta, sektor za razvoj, obrazovanje i međunarodnu prosvetnu saradnju, Beograd.

ČLANSTVO U NAUČNIM/STRUČNIM UDRUŽENJIMA

2018– Društvo za primenjenu lingvistiku Srbije (DPLS)
2018– AILA – Association Internationale de Linguistique Appliquee (International Association of Applied Linguistics)
2003– ELTeCS Europe, Causasus and Russia

SPECIJALIZOVANE OBUKE

2003– ELT Teacher Trainer (Primary ELT Trainer Programme, British Council, Belgrade)
2009. General training in EU Law for Translators and Interpreters, European Institute of Public Administration, The Luxembourg Technical Assistance Programme for Serbia